Prijavljivanje kršenja pravila u grupaciji JUB
Prijavljivanje kršenja pravila u grupaciji JUB
U sklopu svoje predanosti etičnosti, integritetu i transparentnosti, grupacija JUB putem ovog jednostavno dostupnog komunikacijskog kanala omogućila je prijavu: neprimjerenog ponašanja ili postupanja, kršenja zakona, neuspjeha u ispunjavanju naših obaveza te povrede unutrašnjih poslovnika i pravilnika.
Da bi se spriječilo i kaznilo nezakonito i neetičko ponašanje u poslovanju poduzeća iz grupacije JUB, pozivamo sve pojedince (unutrašnje i vanjske zviždače) koji sumnjaju na nepravilnosti ili nezakonite aktivnosti u poslovanju grupacije JUB ili njezinih zaposlenika da podnesu prijavu.
Stranica je otvorena za zaposlenike (stalne, privremene ili povremene) i dionike društva JUB (dobavljače, kupce, potrošače ili članove zajednice).
Podnošenje prijave
|
Česta pitanja
P: Kada i što treba prijaviti?
Obratite nam se ako sumnjate na ili saznate za slučajeve kršenja: aktualnog propisa grupacije JUB, Kodeksa ponašanja, Pravilnika za sprječavanje mobbinga, Pravilnika o neprimjerenom ponašanju ili druge obveze ili poslovnika grupacije JUB. Pozivamo vas da zahtjev podnesete bez odgađanja jer njegovo podnošenje neće imati negativne posljedice za vas ni u kojem slučaju.
P: Na koji sam način zaštićen kao zviždač?
Za potrebe ove istrage JUB d.o.o. prikuplja i obrađuje osobne podatke podnositelja (ako ih podnositelj navede) i osobne podatke drugih sudionika u navodnom postupanju u skladu sa odredbama primjenjivih propisa u području zaštite ličnih podataka (OUZP). Podnositelju se jamči anonimnost i zaštita od mjera odmazde, ali ako želi dobiti odgovor u vezi s obradom zahtjeva, može navesti svoje podatke. U slučaju anonimnih prijava podnesenih putem online obrasca, sistem ne zna vaš identitet, ali bilježe se podaci IP adrese koje može dobiti samo nadležno tijelo u okviru zakonski utvrđenih postupaka.
Podnositelj koji želi zadržati anonimnost ne mora navesti svoje osobne podatke. U tom slučaju, ističemo da zbog mogućeg nedostatka provjerljivih ili dodatnih informacija neće biti moguće razmotriti prijavljeni slučaj u cijelosti ni poslati povratne informacije podnositelju. Odmah ćemo izbrisati osobne podatke koji nisu nužni za obradu pojedinačnog slučaja. Ako su pokrenuti postupci kontrole na temelju pojedinačne istrage, podaci će se zadržati 1 godinu nakon dovršetka unutrašnjih ili sudskih postupaka. Grupacija JUB jamči svakom podnositelju najvišu razinu zaštite od izravne ili neizravne odmazde.
P: Mogu li podnijeti prijavu anonimno?
Potičemo vas da navedete svoj identitet prilikom podnošenja prijave jer nam to može pomoći kod provođenja istrage i pružanja odgovarajućeg odgovora. No možete zadržati anonimnost ako želite.
P: Kakav je postupak nakon podnošenja prijave?
Sve se prijave obrađuju u skladu s postupkom grupacije JUB za primanje i obradu prijava. Osoba koja je imenovana za dužnost razmatranja prijave (glavni pravni savjetnik) odlučuje o sljedećim koracima i obratit će vam se s eventualnim pitanjima ili zahtjevima za dodatne informacije. Bit ćete obaviješteni o ishodu istrage prijave (ako navedete svoje kontaktne podatke). Istraga prijave može trajati nekoliko sedmica, posebno ako je riječ o složenim slučajevima.
P: Kome se mogu obratiti za dodatna pojašnjenja ili informacije o ispunjavanju prijave?
Za sva savjetovanja i informacije možete se također obratiti glavnom pravnom savjetniku u bilo koje doba: e-adresa: [email protected] ili tel.: +386 1 588 41 11 ili +386 31 321 294.