Česta pitanja (FAQ)

P: Kada i šta mogu prijaviti?

Kontaktirajte nas, ako sumnjate ili ste upoznati sa ponašanjima ili incidentima koji krše: interne propise u Grupi JUB, Kodeks ponašanja, propis o sprječavanju mobinga, propis o sprječavanju neprimjerenog ponašanja ili bilo koju drugu JUB-ovu obavezu ili ostala obavezujuća pravila. Molimo da prijavu podnesete bez odlaganja, jer to za vas u nijednom slučaju neće imati nikakve negativne posljedice.

P: Kako sam zaštićen kao prijavitelj nepravilnosti (zviždač)?

JUB d.o.o. prikuplja i obrađuje lične podatke prijavitelja (ako ih prijavitelj dostavi) i lične podatke ostalih učesnika navodnog ponašanja u svrhu pretrage u skladu sa odredbama važećih propisa iz oblasti zaštite ličnih podataka (GDPR). Prijavitelju je osigurana anonimnost i zaštita od povratnih mjera. Ukoliko želi da dobije odgovor u vezi obrade njegove prijave, može nam ostaviti svoje kontakt podatke. Kod anonimnih prijava putem internet obrazca sistem ne prepoznaje identitet prijavitelja, a bilježi IP podatke, koje
može dobiti samo nadležni organ vlasti i to samo u slučaju zakonski određenih postupaka. Prijaviteljima, koji žele ostati anonimni, nije potrebno u obrazac unijeti svoje lične podatke. U tom slučaju prijavitelje upozoravamo da radi eventualnog nedostatka provjerivih ili dodatnih informacija, možda neće biti moguće sveukupno i detaljno obrađivati prijave, niti će biti moguće prijavitelju poslati povratne informacije. Lične podatke, koji nisu bitni za rješavanje pojedinačnog slučaja ćemo odmah obrisati. Ukoliko su dalji postupci pokrenuti na osnovu prijave, podaci će se čuvati 1 godinu nakon završetka internih ili sudskih postupaka. Grupa JUB svim prijaviteljima osigurava najviši stepen zaštite od bilo kakvih direktnih ili indirektnih povratnih mjera.

P: Da li mogu podnijeti anonimnu prijavu?

Ohrabrujemo vas, da pri podnošenju prijave otkrijete svoj identitet, jer to može olakšati istragu i obezbijediti odgovarajuću povratnu informaciju prijavitelju. Ukoliko to želite, možete odlučiti i da ostanete anonimni.

P: Kakav je postupak nakon podnošenja prijave?

Prijave će biti rješavane nakon postupka prijema i obrade prijava koji važi u Grupi JUB. Lice koje je ovlašteno za pregled prijava (pravni savjetnik uprave), će odlučiti kakav postupak će biti proveden, te će vas kontaktirati sa eventualnim pitanjima ili molbom za dalja pojašnjenja. Ukoliko nam ostavite svoje kontakt podatke, bićete obaviješteni o rezultatu istrage u vezi vaše prijave. Istraga u složenim slučajevima može trajati i više sedmica.

P: Kome se mogu obratiti za dodatna pojašnjenja ili informacije u vezi sa podnošenjem prijave?

Za sva dodatna pojašnjenja, savjetovanja i informacije, možete se bilo kada obratiti i pravnom savjetniku uprave: email: pravo@jub.eu ili tel.: + 386 1 588 41 11 ili + 386 31 321-294.

Program JUB Home Painter Vam olakšava izbor boja i tekstura za najtipičnije slučajeve.
Prilikom kupovine JUBIZOL fasadnog sistema, izrada obračunske simulacije za Vaš objekat je besplatna.
Kontakt: JUB d.o.o. Sarajevo, Vlakovo 1J, 71215 Blažuj; T: +387 33 69 22 45; E: jub@jub.ba